Оръжието е най-автентичната форма на Феминизъм

Тече процес на силно затягане мерките за притежаване на огнестрелно оръжия – както в Северна Америка, където се случват често масови престрелки, така и в Европа, където не се. Подобни предложения биват чувани, а понякога и повече от това, доста често в Европейския Парламент. Почти винаги зад тях застават представители на левите, социалистите или либералите и зелените. Тоест същите хора, които непрестанно говорят за правата на жените, сигурността на жените, феминизма и сексизма.

Всъщност, ограничаването на достъпа до огнестрелни оръжия е едно от най-автентично и истински сексистките и мизогинни (анти-женски) идеи и процеси в едно общество.

През 19-ти век в Америка наричат неформално пистолета Colt “The Equalizer” – този, който изравнява възможностите и хората.

Този, който прави така, че и слабите и силните имат еднакъв шанс при конфронтация. Това е нещо абсолютно революционно за човешкия вид. 

В продължение на близо 200,000 до 300,000 години хората живеят в свят, в който по-слабите нямат никакъв шанс за самозащита срещу по-силните. Ако си стар, дете, болен, слаб или някой от 50% хора във всяко общество – жените, ти си изцяло оставен на защита от по-силни мъже около теб. Били те твоето семейство, познати, приятели или евентуално мъжете военни и пазачи в дадено общество със закони.

Самата ти, обаче, нямаш реално никакъв шанс да се защитиш физически, ако на място няма мъж, който да го направи вместо теб. Дори в най-уредените общества не се е достигало, и няма как да се достигне, до положение при което пазител на реда присъства навсякъде, при всеки възможен конфликт. Жените винаги е трябвало да разчитат предимно на късмета, че ще избегнат насилие. Друга гаранция те просто не са имали.

Това приключва с изобретяването на огнестрелните оръжия и особено с тяхната еволюция до лесно използваеми и преносими такива.

Огнестрелното оръжия слага край на една двеста-хиляди годишна ера в човечеството. Ерата, в която слабите нямат физическата възможност да се защитят по какъвто и да било начин от силните. Ера, в която жената може да разчита единствено на някои „добър мъж“, да защити нея и децата ѝ от лошите.

Обществата, които днес искат ограничаването на огнестрелните оръжия се опитват, на практика, да ни върнат в онази ера. В ерата, в която жена ми е напълно беззащитна през нощта вкъщи, ако аз не съм там. В която сестра ми по всяко време може да бъде спряна на извънградски път и нападната, без онова подръчно средство, което ѝ позволява да помете дори няколко здрави мъже наведнъж с натискането на един спусък. Ерата, в която един малък процент силни, агресивни мъж могат да действат като „хищници“ в общество от обезоръжени „овце“, вечно надяващи се само на бързата реакция на „пастира“. (полицията)

Хората, които най-много говорят за феминизъм и равни права днес са левите и либералите, а тъкмо същите настояват да се разоръжават обществата. Тези, които постоянно обясняват как са на страната на слабите и онеправданите водят кампании за това същите тези слаби хора да останат напълно физически беззащитни срещу силните.

Това е тежка форма на лицемерие и противоречие. Още повече, когато обвиняват в сексизъм десните, консерваторите, националистите и “крайната десница”, при положение, че тъкмо те защитават правото на всяка жена да може лесно и бързо да се въоръжи.

Споделете:
Кристиян Шкварек
Кристиян Шкварек

Кристиян Шкварек е историк и политолог. Основател и изпълнителен директор на фондация "Консервативно Общество", както и на инициативата "Месец на Семейството". Бивш председател на Младежкия Консервативен Клуб и представител на "Европейските Консерватори и Реформисти" за България.